4 טיפים לניהול ואחזקת מבנים 2019

ניהול מבנים

לעיתים ישנם מקרים בהם ועד הבית אינו מספיק במשימת ניהול תחזוקה שוטפת ואז יש צורך להסתייע בשירותה של חברות אחזקת מבנים.

במקרה הזה, הנציגות של ועד הבית לא יוצאת מהתמונה אלא מתבצע טיפול באמצעות מומחים לניהול ואחזקה תוך עדכון שוטף של נציגי ועד הבית.

 

וודאו כי לחברה יש מוקד חירום

בעת בחירת חברת ניהול ואחזקה עליכם לוודא כי לחברה יש מוקד חירום. בזמן הבחירה שלכם בחברת אחזקה יש לוודא כי נציגי החברה זמינים עבורכם 24 שעות ביממה.

בין אם מדובר בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות, יש לוודא כי יש נציגים אשר יקבלו את השיחה שלכם ויעניקו לכם מענה הולם.

 

מענה מיידי במקרה חירום

במידה ולחברה יש מוקד חירום, עליכם לבדוק האם יש מענה מיידי. במצב של מקרה חירום אתם צריכים את אנשי המקצוע הטובים ביותר לצידכם ולכן חשוב מאד לדעת כי יש לכם אל מי לפנות. שימו לב כי חברה ללא מענה מיידי בשעת חירום אינה מתאימה לכם ויהיה עליכם להשקיע מאמצים בבחירת חברה אחרת.

כאשר מדובר על מקרה חירום, מתוקף תפקידה של חברה לטפל בנושאים הקשורים לתחזוקה באופן דחוף.

הקפידו לכתוב את הכל

במהלך הטיפול במבנים אנשי חברת האחזקה צריכים לכתוב הכל על מנת שיהיה לכם תיעוד. ללא תיעוד מפורט לא יהיה לכם אפשרות לראות מה נעשה בבניין.

 

עבודה עם רישיונות

בעת ניהול ואחזקת מבנים יש לעבוד עם רישיונות בהתאם למקובל בחוק. חברה מקצועית צריכה להציג בפניכם רישיונות והיתרים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

כך למשל אם החברה מעסיקה חשמלאי  המספק פתרונות בתחום החשמל על החברה להציג את אישור העסקה של החשמלאי על מנת לווודא כי אכן מדובר בבעל מקצוע ולא בנוכל.

ללא הצגת רישיונות, רצוי לא להמשיך את ההתקשרות עם בעל המקצוע אלא לחפש בעל מקצוע אחר אשר יציג בפניכם את הרישיונות שלו.

אי הצגת הרישיונות צריכה להדליק לכם נורה אדומה.

על מנת שיהיה לכם האפשרות לדעת האם האנשים אותם אתם בוחרים לעבודה בבניין הינם בעלי המקצוע הטובים ביותר, זה הזמן לבקש המלצות. 

בקשת המלצות תסייע לכם לדעת כי אתם מגיעים עם אנשי המקצוע הטובים ביותר לבניין לטובת טיפול מקיף בתחזוקה. 

על ידי הבאת אנשי מקצוע הדיירים בבניין יוכלו לנשום לרווחה ולדעת כי בבניין מטפלים אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומי חברות ניהול בניינים.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!